כמה עולה אחות לילה

תוכן עניינים

אחות לילה יכולה להיות הפתרון המתבקש, כאשר מטפלים בבן משפחה לאחר תאונה, או ניתוח, כאשר מטפלים בקשיש הזקוק להשגחה מסביב לשעון, אבל צריכים גם לנוח בשעות הלילה בלי לוותר על השגחה אמינה.

כמה עולה אחות לילה ומה חשוב לדעת?

משפחות לאחר לידה לעיתים מזמינים אחות לילה גם כדי לטפל בתינוק ולאפשר להורים הטריים לנוח ואף כדי לאפשר מנוחה למטפלת הקבועה, שפעילה בעיקר בשעות היום.

אז אם אתם מתלבטים אם להזמין אחות לילה בגלל המחיר – תנו לנו לעשות לכם סדר.

כמה עולה אחות לילה

אז כמה עולה אחות לילה?

אחות לילה יכולה להגיע לבית המשפחה, לבית החולים ואף למוסד הסיעודי – בהתאם למיקומו של המטופל ודרישות המשפחה. היא מוסמכת לבצע כל פעולה אותה יכולה אחות בית חולים לבצע, כולל טיפולים, מתן תרופות, השגחה צמודה, בדיקות ועוד.

עם זאת, אחות לילה מועסקת לפי שעה ולכן גם השכר שלה משולם לפי שעה. מחיר אחות לילה לשעה נע בין 80 – 120 ש"ח לשעה והוא עשוי להשתנות בהתאם לגורמים שונים ובנוסף יש גם אחות סיעודית בבית ל24 שעות אבל צריך לבדוק כמה יעלה אחות כזאת.

אחות לילה – מחיר לפי פרמטרים:

מספר שעות עבודה רצופות – במקרים מסוימים ייתכן כי תוכלו לקבל מחיר נמוך יותר למספר גדול יותר שעות רצופות. למשל מחיר שעתי של אחות לילה לשמונה שעות רצופות, עשוי להיות נמוך יותר מאשר מחיר שעתי לשעתיים.

ימי חול לעומת שבתות וחגים – כמו (כמעט) בכל תפקיד אחר, גם תעריף אחות לילה משתנה בהתאם לימים מיוחדים, שבתון, חג, או שבת.

מיקום המטופל – אחות לילה עשויה לגבות מחיר שונה עבור השגחה בבית חולים, לעומת בית המטופל, או מוסד סיעודי וכן הלאה.

דרישות התפקיד – אחות לילה עשויה להידרש לצרכים שונים, כמו השגחה, או מתן תרופות, החלפת חיתולים, טיפול מציל חיים, ביצוע בדיקות ועוד. משום כך, דרישות התפקיד עשויות להשפיע גם על המחיר.

מטפלת לילה מחיר לאחר כיסוי ביטוחי

מטופלים רבים לוקחים ביטוח סיעודי פרטי מקופת החולים או מגוף ביוחי אחר ולכן חשוב לבדוק את הזכאות שלכם, לפני שאתם מזמינים אחות לילה, או מטפלת לילה. ייתכן כי מגיע לכם כיסוי עבור חלק מהשעות או עבור כל השעות, עבור תעריף מלא או חלקי של האחות. במקרה כזה אתם עשויים לגלות כי מחיר אחות לילה הוא הרבה יותר נמוך ממה שציפיתם לשלם.

מן הראוי לציין, כי אם המטופל מוכר על ידי המדינה בתור זכאי לקבלת השגחה צמודה מסביב לשעון של אחות סיעודית, המדינה וקופות החולים יכולות אף הן לסייע בעלויות. כדי לדעת בדיוק מהם תנאי הזכאות שלכם לקבלת אחות סיעודית ללילה או בכלל – כדאי לפנות לביטוח לאומי ולקבל שם את כל המידע, בהתאם לפרמטרים הקבועים בחוק לזכאות.

אם גם אתם מחפשים אחות לילה, מטפלת סיעודית ישראלית או זרה, מטפלת לפי שעה או מטפלת קבועה – אנחנו כאן בשבילכם. צרו קשר לקבלת מידע נוסף.