מטפלת סיעודית בירושלים

תוכן עניינים

העיר הגדולה ביותר בישראל היא גם מקום מגוריהם של כמיליון תושבים, רבים מהם קשישים ובעלי מוגבלויות – הזקוקים לטיפול סיעודי. אלא שחיפוש אחר מטפלת סיעודית בירושלים עשוי להיות מורכב ורגיש – למצוא מטפלת מתאימה מבחינת שפה ומנטליות, התאמה בשעות העבודה והזמינות שלה, מקום מגורים קרוב לבית המטופל, או בבית המטופל לפי הצורך ועוד… אז איך מוצאים מטפלת סיעודית בירושלים שתענה על כל הצרכים והדרישות? הנה כל התשובות.

חברות סיעוד בירושלים – יתרונות:

חברות סיעוד בירושלים מביאות איתן אינספור יתרונות למטופלים, בראשם איתור, הכשרה והשמה של מטפלות סיעודיות מול המטופלים המתאימים.

לצד זה, חברות סיעוד גם מציעות מטפלת מחליפה במקרים של מחלה, או חופשה. הן לוקחות אחריות על על הפקת תלושי שכר, אישורים והיתרים, רישיונות עבודה, ביטוחים ועוד.

עם זאת, אין ספק כי הדגש החשוב ביותר כאשר אתם מחפשים חברת סיעוד בירושלים הוא למצוא חברה רגישה לצרכים האישיים של המטופל, שעושה את המקסימום כדי לאתר מטפלת או מטפל סיעודי מתאים בכל הפרמטרים.

מטפלת סיעודית בירושלים

סוגי טיפול סיעודי בירושלים 

מטופלים שונים זקוקים לסוגים שונים של טיפול סיעודי בירושלים, בהתאם לרמת התלות שלהם, זמינות המשפחה לסייע, נכונות של המטופל לקבל את הטיפול ועוד. בהתאם לכך, קיימים סוגים שונים של טיפול סיעודי, ביניהם:

מטפלת סיעודית קבועה לרוב זו מטפלת זרה, שמתגוררת בבית המטופל. מתאימה למטופלים סיעודיים הזקוקים לסיוע סיעודי קבוע לזמן בלתי מוגבל.
מטפלת סיעודית זמנית לרוב תהיה מטפלת ישראלית, שאין לה צורך במגורים קבועים. סוג זה של טיפול סיעודי נדרש בעיקר בתקופות שלאחר קבלת הכרה במטופל סיעודי ועד לאיתור מטפלת קבועה מתאימה.
אחות סיעודית מתאימה למטופלים הזקוקים להשגחה רפואית צמודה בבית או בבית החולים היא מציעה טיפול סיעודי וכן השגחה, מתן תרופות, ביצוע בדיקות ועוד.
מטפלת סיעודית ללילה כאשר יש למטופל ליווי והשגחה בשעות היום, הוא זקוק להשגחה בשעות הלילה בלבד.
מטפלת סיעודית לפי שעה כאשר אין צורך בטיפול סיעודי קבוע, אלא למספר שעות בשבוע, מקובל לשכור מטפלת סיעודית לפי שעה.

מטפלים סיעודיים בירושלים – כמה זה עולה?

עלויות מטפלים סיעודיים בירושלים משתנות בהתאם למספר גדול של גורמים, אם כי לרוב השכר השעתי של מטפלים סיעודיים עומד על סכום שבין 50 – 100 ש"ח לשעה.

אם מדובר על מטפלת קבועה המתגוררת בבית המטופל, השכר הוא חודשי גלובלי ואינו מחושב לפי שעה.

מטפלת סיעודית ישראלית בירושלים לעומת מטפלת זרה 

מטפלת סיעודית ישראלית בירושלים יכולה להיות טובה לא פחות ולא יותר מאשר מטפלת זרה. עם זאת, לרוב מקובל לקחת מטפלת ישראלית כאשר צריך מטפלת זמנית, או לפי שעה.

לצד זה, חשוב לזכור כי עבור מטפלת זרה, יש לבדוק אישורי העסקה, אישורי שהייה בארץ וכן חדר פנוי בבית, כאשר אצל מטפלת ישראלית חשוב לקיים שיחת התאמה אישית, לבדוק הכשרה וניסיון.

מחפשים מטפלת סיעודית בירושלים ולא יודעים מאיפה להתחיל? נשמח לעזור לכם בכל שאלה – צרו קשר!